Еве зошто Грција води битка против нас за Александар Велики:
Геј-туризмот на Грција годишно и носи 1,5 милијарди евра
Крајно време е нашата „империја“ да го возврати ударот организирајќи „геј-крстосувања“ по Охридското езеро и Скопската чаршија како наши туристички „Мека и Медина“.
Еве и предлог за рекламен слоган: „Кој ќе преживее, ќе раскажува!“
8 коментари:
:)!
За да се забрза процесот, треба да се воведе посебна геј-лента на аеродромот „Александар Велики“.
Лично, не би се изненадил ако владата воведе посебна лента за хомофоби. За инат на Грците.
Жаре, аз изобщо си мисля, че цялата истерия покрай Александър Македонски (както от македонска, така и от гръцка страна) има повече ТЪРГОВСКИ (т.е.комерсиален) характер, отколкото каквото и да било друго.
И, представи си, как се чувстват гърците – десетки (да не казвам стотици) години те ползват този образ като национален, а в последните години като търговски (предимно) символ. Изведнъж се появяват едни „бивши югословени“ и решават да им вземат търговската марка (а че македонците искат да вземат именно търговската марка, а не нещо друго – нямам никакво съмнение).
Е, как искаш гърците да се съгласят?! Няма начин.
Изобщо: Република Македония какво иска: да има заможно население и добри съседи? или просто иска да вземе търговската марка „Ацо Велики“?
(и без „Ацо Велики“ има ХИЛЯДИ начини за просперитет – вервай ми. Още повече, че заради една пиклива търговска марка убивате всичко конструктивно и разумно в гражданите си.)
Жаре, ако прецениш – изтрий това ми мнение (не искам никого да обиждам, честно – просто така изглежда цялата истерия отстрани)
И вече като майтап: абе как така днешните македонци са произлезли от Александър Велики, след като е известно, че той е бил гей? ;-)
За геј-туризам треба, жаре, геј-инфраструктура, геј-оператори, инаку вака останува како единствена знаменитост за таквите туристи на водно на паркинг да ги однесеш. ;)
А и тоа дури мора да биде во сезона кога фрчко ја здувнува на одмор и не е во скопје.
нема да биде геј-економско чудо од македонија за жал.
„...нема да биде геј-економско чудо од македонија за жал.“
Еве уште еден предлог слоган: „Ако имате г'з, дојдете на одмор у Македонија!“ :)
релама за промоција на геј-туризмот во Македонија:
„Аце наш, голем маж
Аце наш, гол е маж!“
Објави коментар