Милчо – плашило за деца?

1/06/2009


Tyler Brûlé, колумнистот на престижните Financial Times (каде што милува да се рекламира нашата влада), смета дека рекламирањето на националните брендови „ги загадува ТВ екраните ширум светот“.
Изразувајќи надеж дека економскиот пад ќе го обесхрабри овој тренд, колумнистот посебно се осврнува на спотовите на Црна Гора и Македонија: „Се надевам... Македонија ќе си замине и ќе размисли како навистина сака да се продаде себеси на светот, наместо да пушта 30-секундни спотови од кои децата трчаат накај своите мајки“.

27 коментари:

Комитата рече...

Good point ;-)

Новица рече...

линк до колумната?

Unknown рече...

Looking forward with an open mind

Анонимен рече...

http://news.google.com/news?hl=en&ned=us&nolr=1&q=Looking+forward+with+an+open+mind&btnG=Search

Па клик на првиот линк. Полесно е да кликнеш двапати него да се регистрираш. :)

Анонимен рече...

Ех, не го направи урл автоматски.

Looking+forward+with+an+open+mind

Анонимен рече...

Povtorno so istata muzika be ljoko eden,pa zarem e mozno spotot voopsto da ti lici kako plasilo za deca,ti fali nekoja daska batka ali ne kako onaa na Cacko za surfanje,da ne si se mocal vo gaki koga si cital za Krali Marko pa tolku te isplasil pa sega imas uplav a onoj tvojon Tyler,kolumnistot de, kaza nesto i ostana ziv i ti se potepa po negov pamet i onoj kopukot komitata....good point.....bilo,ziti majka.Da si se proanaliziras malku podlaboko i poseriozno,ne e tolku crno sve.....i cekaj go izdanieto od Dr.Petar Popovski,knigata de "Ukradena istorija"......pa posle koga ke pisuvas za starite makedonci,za Aceta bre covece,da ne se zdrkas ti kazuvam,ke pisuvas so mnogu,mnogu pomala ironija i sarkazam a i ke ti pomogne da ja krenes malku poispraveno glavata sto ja nosis.......abe sto si go gubam pa jas vremeto so vakvi idioti,kako sto vikaat nekoi,nekomu polesno gazot ka mu go napolnis otkolku glavata....i to.

Анонимен рече...

Кога ќе гледам спот за Тунгузија и ќе ми го прикажат нивниот национален херој за кој не знам ништо како сака да ме гаѓа со копје, одма ќе добијам желба да отидам на одмор таму.

Анонимен рече...

Националниот херој на нашите сојузници гаѓаше градови со атомски бомби, па луѓето пак сакаат да одат во САД.

Анонимен рече...

Abe kopuk,si bil li ti voopsto vo Amerika sto tropas gluposti? Ne e kako vo filmovite druze.......a toa sto lugjeto sakaat da odat tamu, sigurno ne odat da gi vidat prirodnite ubavini,neli?

Unknown рече...

Уште еднаш би потсетил: 'The truth is in the eye of the beholder'

Анонимен рече...

Намќори со газовите загреани пред PC...затворете муцките и фатете се за работа!

Unknown рече...

Каква идиотарија кажа пријателе, не си ни свесен. Denes, илјадници видови работни места не можат да се замислат без PC. И катадневно се зголемуваат.

Анонимен рече...

Zarko, tvoeto mislenje go pocituvam (a interpretacijata preku Alisa i nonsens prozata na Kerol bese posebno interesna), za spotot seuste se dvoumam zaradi mozebi izvesniot jaz pomegju strukturata i filmskiot jazik i metod od edna strana, i 'mitomanskata' i prilicno militaristicka sodrzina od druga.
A za mislenjeto na se-monetarizirackite mitomani of FT iskreno da ti kazam me zabole uvo. Mu veruvam deka negovoto since po gleanje na spotot ke otrca kaj mama (ili ke svrti na kanal so reklami za US Army), ama siguren sum deka toj (Tyler Brûlé) ke se cuvstvuva ko doma vo Irak, sedejki vo skuttot na nekoj Marinski polkovnik, dodeka stigaat izvestaite za najnovite kolateralni shteti. ;)

Анонимен рече...

Druze Gospodine Dr.Petar Popovski daj pobrzaj so to knigata, moljim ti se molim, ne se izdrzue vekje vaka podgrbaveno, so glavce navednato (sho sabja ne go sece?!?), so gaze napolneto. :-)))

p.s.
Sasmo se nadevam drugarot gospodin 'povrakjac' na istorijata ke bide malku inventiven pa nema za krazbata da gi obvini evreite, ili standardnite lokalni vinovnici - 'shiptarite'.

Unknown рече...

Што се однесува до колумнистот, тој пишува токму на тема патување, живот, уметност:
"Tyler Brûlé writes the weekly Fast Lane column for the FT Weekend Life and Arts section."

Анонимен рече...

Ma da, Crnogorkite so cimbali i Krale Marko gi zagadija TV ekranite sirum svetot(kako da ja zagadis smrdlivata bara, prasanjeto e sega?!?), a bogami i go preplasija FT kolumnistot bez smisol za humor. :)
Neka dojde brat Tyler da glea Nasha TV i Sitel, pa ako toa delikatno pero prezivee 30 minuti (so zborovi: polovina cas) Proekt-na-vlada-na-RM tortura, so radost ke ja citam negovata sledna kolumna, ma ke mu stanam i fan na Facebook. :)

Nego mi dojde sjajna ideja za prezentacija! Da se pozajmat od RTS (ili podobro B92) snimki od 1999., Veljko Bulajic da go izmontira to u svoj poznat manir, verojatna taka ke uspeeme da go zagolicame nesvesnoto na humanitarcite od FT i nivnite prijatelcinja, pa ke se otvori nekoe turisticko finansisko kapilarce i kon Gorda Makedonija.

Unknown рече...

Мојата поента беше дека Милчо е „несфатен“ уметник, а дека клипчето не е ниту за мали деца, ниту за на CNN.
Треба дефинитивно да престане да зборува за своите дела, ќе си направи голема услуга. Неговите дела многу повеќе зборуваат отколку што тој самиот може да каже.
Баш го трачевме заради гафот во врска со „заборавените рефлектори“: „Тоа е дел од еден суптилен структуралистички пристап кон делото, кон уметноста, каде што малку се насочува гледачот да го забележи суптилно и самиот процес на создавање на делото“.
Кога не знаеш што е структурализам, седи си мадро и молчи си, што се правиш паметен... :)

Анонимен рече...

Milcho Manchevski verojatno mislel na strukturalen film, pa negovata opaska i ne e taka neumesna, najverojatno.
Inaku generalno se slagam deka e mnogu pouspesen koga dozvoluva filmovite da 'zboruvaat', kako i verojatno poveketo filmski avtori.

Unknown рече...

Е, ако е така, тогаш требало да го стави ова предупредување:
„WARNING. The producer, distributor, and exhibitors waive all liability for physical or mental injury possibly caused by the Macedonia Timeless." Since this film may induce epileptic seizures or produce mild symptoms of shock treatment in certain persons, you are cautioned to watch TV only at your own risk. A physician should be in attendance.“ :)

Анонимен рече...

:-))))
Pa zar toa ne se podrazbira, posebno koga gleash CNN. ;)

Анонимен рече...

A i pristapot na Milcho, za razlika od toj na Tony Conrad, e suptilen, ne. :)

Unknown рече...

Е, да, суптилен е, посебно тоа кадарот со боздоганот :)

Анонимен рече...

Aj toa da go klasificirame kako varijanta na strukturalistickata tehnika
'прегорувања на филмот'
, probusuvanje na filmot nekakvo, potencijalno. :)
Jas ako ne drugo sum mu blagodaren sho me zainteresira za strukturalisticki film, se nadevam samo deka nema da doziveam epilepticni napadi, a malku shok terapija moze i dobro da dojde. :)
Pocnuvam so Zorns lema, vizualizacija na edna matematicka aksioma od teorijata na mnozestva.

Анонимен рече...

Jas se izvinuvam sho povtorno vaka upagjam, no ushte eden kratok citat sho donekade go podrzuva objasnuvanje na Manchevski za strukturalistickiot pristap:

Most structural films work with simple basic forms like static shots, zoom, or light effects to make the spectator conscious of the preconditions of film technology.

Technological Constructions of Space–Time Aspects of perception
Heike Helfert

Unknown рече...

Има нешто, има нешто :)
Види, и да му е пристапот структурален, тоа обично се филмови за многу мала целна група.
Да не испадне на крај клипот дел од кампањата „Филмското знаење е сила, филмското знаење е моќ“? :)

Анонимен рече...

Ekstremno mala grupa, megju koi se naogja i ponekoj laik-entuzijast ko mene sho ke potrosi celo popladne za da sobere tekstovi i filmovi samo za da obezbedi osnova za minimalno razbiranje za sho se raboti. A ushte kolku ke treba se toa da se izgleda, procita, ...:)
Inaku novata kampanja („Филмското знаење е сила, филмското знаење е моќ“) apsolutno ja podrzuvam, veruvam deka ima urgenten prioritet - samo sho ke bide kontraproduktivna. Taka naoruzani ke gi razoblicuvame kampanjite bolje i od Slavoj Žižek :)

Анонимен рече...

Тој со боздоганот што сака да каже ???

- Само стапнете во Маќидонија, че ви ги распукам тоа тиквите шо го носите на раменици !!!

Кога ке го видат спотов странците, веднаш ке се затрчаат во Македонија :)))

Прост народ - силна држава!!!
До кога има овци како нас, такви како Милчо ке не стрижат!!!

Во земја со 35% невработени, Милчо троши 200.000 евра за едно минутен спот со најглупава содржина промовирајќи нехигиена, варварство и грчки херои од антиката.

Ех, Македонија, жална Македонијо! :(

Мојот список со блогови

>> <<

Text

Archive

Recent Post

Архива на блогот

Footer Widget 1

Footer Widget 3

Blogger Tricks

Blogger Themes

Catwidget4

Букефалистички парадокси: Филип („љубител на коњи“) стана воин без коњ.

Comments

topads

Footer Widget 2

Популарни објави

Популарни објави

Popular Posts this month

Popular Posts this week