Во виното е вистината – за Македонија!

1/10/2009


Македонија е туристички бренд, меѓу другото.
Тоа може да се види и од прилогот за Егејско море во изборот „44 места за посета во 2009“, објавен во The New York Times.
По спотот на Манчевски со „античкиот Македонец“ (каде пие вино од садот со сонцето од Кутлеш), Хеленската империја го возвраќа винскиот удар.
Потсетувам што укажав во колумната Македонската Алиса:
Ако сакаме да направиме вистинска винско-туристичка дистинкција помеѓу античките Македонци и Елините, тогаш во некој од идните спотови мора да се нагласи дека вистинските Македонци го пијат виното непомешано со вода и строго во машко друштво, за разлика од неиздржливите Елини кои обичале да го пијат како „шприцер“ и во друштво на сомнителни „кафански певаљки“.

Мојот список со блогови

>> <<

Text

Archive

Recent Post

Архива на блогот

Footer Widget 1

Footer Widget 3

Blogger Tricks

Blogger Themes

Catwidget4

Букефалистички парадокси: Филип („љубител на коњи“) стана воин без коњ.

Comments

topads

Loading...

Footer Widget 2

Популарни објави

Популарни објави

Popular Posts this month

Popular Posts this week