Трагикомедија

2/05/2007

Навистина потресна приказна: Платил 3.000 евра и останал без невеста

Кутрите ергени од Битолско! (Мизерија невидена!)

Не знае човек дали да се смее, дали да плаче:

„ - Случајно се сретнавме во Ѓавато, а селаните го замолија како момче од град да ми најде невеста. Тој рече дека се' ќе исполни само ако му ја платам услугата. Прво ми зеде 300 евра за да ми донесе мома од Струмица, шест години помлада од мене. Потоа ми побара 2.000 евра за да ми обезбеди инвалидска пензија со врски.“

До кога бре ќе ги сожалуваме тие што сакаат да купуваат жени?

До кога ќе ги сожалуваме тие што даваат по 2.000 евра мито за обезбедување „инвалидска пензија со врски“?

Ме фаќа ужас од тоа како новинарката Жанета Здравковска ги зајакнува постојните традиционални стереотипи кои поддржуваат трговија со жени и коруптивно однесување.

А проблемот со отсуството на жени во некои средини воопшто не е мал, и за негово решение е потребен системски пристап. Токму затоа е потребно да се развиваат долгорочни политики за родова еднаквост на сите нивоа.

0 коментари:

Мојот список со блогови

>> <<

Text

Archive

Recent Post

Архива на блогот

Footer Widget 1

Footer Widget 3

Blogger Tricks

Blogger Themes

Catwidget4

Букефалистички парадокси: Филип („љубител на коњи“) стана воин без коњ.

Comments

topads

Footer Widget 2

Популарни објави

Популарни објави

Popular Posts this month

Popular Posts this week