Македонско училиште: „Направи сам“

9/21/2007

Бесплатен интернет за македонските училишта, кои немаат пари ни за стакла и врати?

„Во училиштето веќе години никој не вложува ништо, самите ги саниравме стаклата, сами си ставивме и железна ограда, а јас си донесов врата од дома за мојата училница - вели одделенскиот наставник Авзи Зендели.“ (Немаме ни клупи ни столчиња)

(фотографијата е преземена од „Вест“)

Како ли се греат во зима без огрев?

„Исто така, имаме проблем и со греењето, бидејќи немаме огрев за зима, а печките се стари и треба да се запалат во 3 часот наутро за да горат - вели Ајдини Демир, одговорен наставник во училиштето.“

Што е финтава - ако се послушни, ќе им пуштат пари и за дрва?

Додека Децата учат во мизерни школи, а Владата се луксузира со скапи кампањи за подигање на сопствениот рејтинг, едно прашање заслужува одговор:

Колку пари изминатава година се потрошени за кампањи, колку за обнова на Владините згради и канцеларии, а колку за обнова на училиштата?

6 коментари:

Photo Volan рече...

Прашањето заслужува одговор ... но за одговор ке почекаш ...

Добра фотка ... но прашање е кој и зошто ја искршил масата ...

Анонимен рече...

прашањето во најголема мера е одговорено со самото прашање,
но прашање е дали ќе продолжеше волан со поставување прашања, доколку имињата не беа нешто како Авзи Зендели, или Ајдини Демир..
што ви е бе на вас луѓе???

Анонимен рече...

Деновиве се одвиваат протести и против матура, а една колешка многу паметно рече, зошто децава не штрајкуваат за подобри услови во школо, нови клупи, столчиња, пристојни тоалети.

Се е некако наопачки во нашава држава.

mitko рече...

Пред некоја недела гледав на телевизија прилог снимен во едно скопско основно училише. Баш добро изгледаше: високи светли прозорци, нови врати, клупи и столови.

Изгледа за некои има пари, за други нема.

Unknown рече...

„Изгледа за некои има пари, за други нема.“
Е, така изгледа.
И А1 известила за протестот:
„Со искршени клупи и столчиња учениците од скопското село Црн Врв дојдоа пред Министерството за образование. Тие веќе три недели не одат на училиште, затоа што не можат да следат настава во вакви услови.
„Нашите деца се надвор од школските клупи. Ве молам малку да размислиме каде се наоѓаме, дали сме во некоја африканска држава или во Европа“, изјави Авзи Зендели, Совет на родители.“ (Протест на учениците од Црн Врв)

Анонимен рече...

APPEAL TO THE GOVERNMENT AND THE PRESIDENT OF SERBIA


In the case of establishment of the Tribunal for war crimes in the former Yugoslavia, it was apparent that a precedent has been made when resolutions of the United Nations Security Council (808. and 827.) in 1993 established a new provisional organ with the broad judicial competences. These acts were based on the UN Security Council Resolution 777(1992) and the UN General Assembly Resolution 47/1(1992), and on the assumption that former state (Yugoslavia) as a UN member ceased to exist. In our view, since UN Security Council does not have necessary judicial or legislative legal-setting (norm-creating) functions and powers, and since UN Security Council Resolution 777(1992) and the UN General Assembly Resolution 47/1 (1992) can not alter the basic rights of a member state (FRY), UN Security Council Resolutions 808/1993 and 827/1993 establishing the Tribunal (as an organ of the UN Security Council) represent an ultra vires act of the United Nations. It is apparent that UN organ, such as UN Security Council, can not confer more powers to the other organ (Tribunal for war crimes), than those it has itself, provided by UN Charter. For these reasons, we appeal to the Government of Serbia and the President of Serbia to request that the following Draft Resolution be placed at the next Session of the UN General Assembly:



DRAFT RESOLUTION




The General Assembly,




Considering the Article 2 of the Charter of the United Nations,




Considering the functions and powers in the Chapter VII of the Charter of the United Nations,




Considering the General Convention on the Privileges and Immunities of the United Nations of 1946, and, in particular, the legal character of Article 1 and Article 8 (30),




Taking note that a difference in the legal interpretation of the Charter of the United Nations has arisen between the Serbia and the United Nations over the legality of the establishment of the Tribunal for war crimes in the former Yugoslavia,




Considering the Article 96 of the Charter of the United Nations,




For the purposes to determine whether by the delivered above mentioned UN Resolutions, United Nations Security Council has made an ultra vires act(s) in execution of functions and powers not expressly provided for in the United Nations Charter,




And for the purpose to determine further course of action,




Decides to submit the following legal question to the International Court of Justice:




Are the resolutions of the United Nations Security Council 808 (1993) and 827 (1993) legally in accordance with the Article 2 of the Charter of the United Nations and provisions of Chapter VII of the Charter of the United Nations?







* Made by the joint team headed by dr. Igor Janev, Senior Researcher at the Institute for Political Studies (Institut za političke studije), Belgrade, Serbia, web posted: 22. 10. 2007.

Мојот список со блогови

>> <<

Text

Archive

Recent Post

Архива на блогот

Footer Widget 1

Footer Widget 3

Blogger Tricks

Blogger Themes

Catwidget4

Букефалистички парадокси: Филип („љубител на коњи“) стана воин без коњ.

Comments

topads

Footer Widget 2

Популарни објави

Популарни објави

Popular Posts this month

Popular Posts this week