„Нашата милијарда е во туризмот“, поентира Лилјана Поповска: „Словенија заработува повеќе од милијарда долари од една стопанска гранка - туризмот.“
Знае ли Поповска дека Словенија има топло море, дека Словенија има познати леталници и зимски центри, дека во Словенија нема случаи како Ел Масри (незаконски апсења на туристи од ЕУ)?
Најпосле, кој сака да плати за туристичко патување и да гледа ѓубре во езерата, на планините, во реките, со страв дека може да биде уапсен и да му се загуби трагата?
Чипирање - чипиани идиоти ...
-
Пеоцесот на чипирање е одамна започнат. На чипирање сме осудени кога вадиме
било кој личен документ кој мора да го носиме со себе - лична карта, пасош,
к...
Пред 3 години
10 коментари:
Eh sea bosh muabet. epa aj da ne investirame vo turizmot, i da ne go smenime toa.
Ima mnogu shto sakaat, bash sega koleskata me obavesti deka konecno resila deka saka da odi za makedonija, i da isplaniram koga i kako e najdobro da optegne 10 dena vo mkd, so ili bez mene. Ona poima nema za El Masro doduse :) Ko sto nemaat eden mal milion lugje. :)
Не дека не си у право!
Ама кога последниот товарен вагон ќе почне без мера да се споредува со локомотивата на СФРЈ, која прва се откачи од поранешната композиција, и кога без усул повторно ќе почнат да се споменуваат „милијарди“, тогаш е во ред да се укаже на празната реторика.
Некогаш, ако се оправиме, може и да станеме дел од туристичката шема. Дотогаш, да бидеме поскромни малку со цифрите, особено во предизборие.
Mene ne mi fati oko milijardata, tuku tvojata sporedba so Slovenija. Toa e za mene mnogu losa sporedba koja isto taka kaj nas mnogumina ja pravat. I Severna Dakota nema more, i nema ni 1/100ina od ona shto go imame nie pa mlati pari na turizam - i to da vidish na kakvi gluposti. Imame nie uslovi, imame raboti za reklama,ama nemame lugje. Imame i za milijardi - ama na koj mu se dadeni e problemot. Znaci ko ke se napadne milijardata, mnogu loso e da se napagjaat resursite - koj manipulira so niv e vsusnost problemot, ako mene me prasas.
Во кластерот за туризам при Националниот совет за претприемаштво и конкурентност нема ниту еден член од Охрид. Дури и факултетот за туризам ја игнорира идејата за кластеризација. Имаше и идеја за микро-брендирање на Охрид и правење на микро-кластер исто така во Охрид. Меѓутоа, повторно сериозен интерес немаше.
Понатаму, јас како домашен weekend-турист немам скоро никаква организирана понуда - културен туризам, landscape туризам и така натаму.
Инаку, повторно ќе кажам - ние не знаеме да понудиме асална понуда за туристите, како и услуги кои би ги консумирал модерниот турист, а не сакаме да дадеме пари за некој да не научи како тоа се прави.
Охрид, пак, иако премногу го сакам ќе биде последниот што ќе се промени. Се додека охридскиот туристички работник има приход, тој нема мотив да се менува, за жал.
За оние што сакаат нешто позитивно да поддржат во Брајчино здружението на тамошните жени нуди домашна кујна и домашни специјалитети, а уредени се и стазите на hiking ...
Бев летоска у Брајчино, ептен позитивен пример е на туристичка понуда.
И воопшто, Преспа има неверојатен туристички потенцијал.
Само, за развој на туризмот мошне битен елемент е имиџот на земјата, нешто на кое ние потфрламе.
Охрид е „тврд орев“. Толку неискористени капацитети поради тврдокорниот охридски менталитет, баш штета. Ко да ќе им го испијат туристите енѕерото :)
Ohrigjani se krivi sade. Aj bar da ima kade da se pokaze prstot.
I nemozam a da ne recam - prekinete so toa endzero - nikoj ziv vo ohrid ne go upotrebuva - vi eem izvitoperenata skopska varijanta na EZERO (so razvleceno E) po ohridski. :)
Права си Калина, Скопјани се за се криви. Тие им ги бркаат туристите. :)
Се извинувам ако го навредив охридскиот говор, не ми беше тоа намерата...
Сепак, прво што треба да се смени е нашиот менталитет - и нашите предрасуди дека кај нас е најубаво...
Сум бил во повеќето охридски хотели (некогаш по десетина дена и повеќе) - и вицот зошто нема шопска кога има и сирење и домати и краставици: „ренде немит!“ - за моја најголема жал, луцидно ги идентификува клучните организациони проблеми на охридскиот туризам.
Shega bese de toa.
A ova ohrigjani/skopjani, imat esspreso, nemat esspreso, samo naseto tursko v resen sto go varvime - se stvarno debati za na k-15 samo cinam. Nasite problemi vo turizmot se mnogu poslozeni, mimo mentalitetot.
I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! Free mature girls Interactive trip Sexy hot porn pamela anderson sex movies
Best regards from NY! Accounting organization compare pilates reformer and performer Texas va refinance interest rates cingular ringtones Clomid pregnancy pcs http://www.hairy-pussy-9.info Natasha hamilton ass Kim61 atyahoo.com + fax numbers in australia Per marketing strategy pay promotion ppc click prozac
Објави коментар