Полициска држава?

4/28/2006

Што сакате: прво добрата вест, или лошата вест?
Добрата вест е дека веќе нема да има затворска казна за сите видови прекршоци (значи и за прекршоците „оддавање на уживање дроги“ и неовластено „поседување дроги“).
Лошата вест е дека полицијата ќе може да ве задржи најмногу 8 часа доколку под дејство на алкохол или други психоактивни материи сте затечени при сторување на прекршокот ако постои опасност дека и во иднина ќе вршите прекршоци, а не постојат услови за веднаш да бидете пренесени во здравствена установа.
Со оглед на тоа дека „оддавањето на уживање“ дроги е прекршок, тоа автоматски значи дека секое лице за кое „од неговиот изглед, однесување, психофизичка состојба и други околности произлегува дека не е способно да управува со своите постапки“ може да биде задржано како прекршител („уживател“ на дроги) најмногу 8 часа.
Останува нејасно:
1) Што ќе прави полицијата 8 часа со „лицата кои не се способни да управуваат со своите постапки“?
2) Какви мерки ќе бидат преземани врз „лицата кои не се способни да управуваат со своите постапки“, покрај медицинските мерки? (секое лице ќе добие примерок од Записник „во кој се внесуваат мерките што се преземени и ако се преземат медицински мерки и медицинските мерки“)
3) Кои тоа услови можат да оневозможат „лицата кои не се способни да управуваат со своите постапки“ да бидат веднаш пренесени во здравствена установа?
4) До кога државата ќе ги нарекува лицата што употребуваат дроги „уживатели“, односно, до кога државата ќе спроведува казнена политика против „уживањето“?
5) Зошто државата продолжува да го употребува стигматизирачкиот термин „наркомани“ (одамна исфрлен од употреба во СЗО) пропишувајќи санкција „задолжително лекување на алкохоличари и наркомани“?
6) Зошто државата продолжува да ја игнорира сопствената Програма (од 1996) во која јасно се нагласува дека е потребно „испитување на потребата од „присилното“ лекување... и пропишување на соработка и доброволност на лекувањето“?
Се додека овие прашања остануваат без одговор, ќе постои и сомнеж дека новиот Закон за прекршоци може да биде злоупотребен за прогонување, произволно лишување од слобода, стигматизирање, и дискриминирање на лицата што употребуваат дроги и алкохол.
Што ќе правиме сега: ќе се придружиме на симболичкиот протест за кој известува
Вуна, или ќе бараме одговори на гореспоменатите прашања?

2 коментари:

Shepard рече...

не бе, ќе пукаме сеир.

мене сеа не ми е јасно.

ако ме фатат со грас, шо ќе ми се деси?

ако ме фатат напушен, ќе лежам 8 сати у притвор и ќе ме ебе исфрустриран цајкан со брк?

ако ме фатат ќор пијан, ќе ме „трезнат“ осум сата со мокар чарап?

Анонимен рече...

Keep up the good work Sam levitz online payment center Faith t-shirts Free galleries of sweet ass Power protect hard drives bikini bistro laundry washer not spinning Online narcotic pain medication

Мојот список со блогови

>> <<

Text

Archive

Recent Post

Архива на блогот

Footer Widget 1

Footer Widget 3

Blogger Tricks

Blogger Themes

Catwidget4

Букефалистички парадокси: Филип („љубител на коњи“) стана воин без коњ.

Comments

topads

Footer Widget 2

Популарни објави

Популарни објави

Popular Posts this month

Popular Posts this week