По се изгледа, далеку сме од било какво Раскрстување со партиско-политичката злоупотреба на христијанската вера и Милениумските глупости.
Сепак, ме радува тоа што нема само закани и клетви како реакција, туку некој се обидува да возврати и со аргументи, како Баждарџијата кој се обидува да ми контрира во постот „Симболичка турлитава“.
Еве го мојот „reply“:
„Фино, фино. Ама да си кажам кај ти чкрипи размислувањето.
„Про и контра миленумскиот крст имаше и кај Вуна и кај Трибун и сето тоа беше пренесено во „Неделно време“, а од вчера има и кај Зомбификација.“
Тука си грешка.
Кај мене имаше расправии за крстот уште во постовите „Ѓаволска“ работа? (29 март 2006), и Крстоносците го возвраќаат ударот? (9 Apr 2006).
Прочитај ги прво тие фермани, па ќе можеш подетално да се запознаеш со моите ставови.
1) Прашањето „А за што ни служи крстот на Водно освен што поттикнува верска нетрпеливост и политички конфликти?“ е сосема истргнато од контекст. Кај мене е поставено во контекст на несоодветната аналогија помеѓу крстот и Ајфеловата кула. Интересно и симптоматично, ти не се обидуваш да дадеш одговор на прашањето, туку истргнато од контекст го третираш како аргумент - што е чиста манипулација.
Патем, со твојата погрешна анализа - „Претпоставката на ова тврдење е: „верските симболи на другите религии на која не припаѓаш те иритираат и предизвикуваат нетрпеливост кон нив““ - ти не оставаш простор човек да не припаѓа на ниедна религија, како што е случај со мене.
Притоа, ја игнорираш можноста дека она што предизвикува нетрпеливост не е крстот како крст, туку токму манипулацијата со верските симболи од страна на политичките партии заради тесно-партиски интереси.
Баш ме интересира дали г-нот кој ја овозможи градбата на крстот во име на МПЦ (и во меѓувреме се пресели менувајќи си ја националноста) ќе оди во црква во новата држава каде што Македонците немаат свои цркви.
2) „Скопје со крстот над него личи на гроб“ - воопшто не е никаков аргумент.
Во еден момент навистина ми заличе така, и се надевам не ми го оспоруваш правото да си го изразам мојот впечаток.
Се согласувам дека крстот е симбол, и дека може најразлично да се интерпретира. Но, колку што знам, крстот не е државен симбол, и токму затоа моите реакции беа главно насочени кон учеството на Владата, односно кон тоа што некои партии ја злоупотребија владата и почнаа да манипулираат со верски симболи за да го зголемат својот опаѓачки рејтинг.“
0 коментари:
Објави коментар