Одамна не сум напишал песна

5/10/2006

о
о...
о, да...
одамна...
одамна не сум...
одамна не сум летал...
одамна не сум летал в сон...
одамна не сум се качил на врв...
одамна не сум викал на сиот глас...
одамна не сме се сретнале случајно...
одамна не сме пиеле ракија со мерак...
одамна пијани не сме броеле ѕвезди...
одамна не сум бил сам со месечко...
одамна не сум бил и сам со тебе...
одамна не сум бил сам со себе...
одамна не сум бил сам со сè...
одамна не сум бил сам...
одамна не сум бил...
одамна не сум...
одамна...
о, да...
о...
о

16 коментари:

макондо рече...

прекрасно

ивана рече...

навистина прекрасно.
зошто почесто не постираш поезија?
и само да ти кажам дека дотолку ми се допадна, што ќе земев да се регистрирам како блогер да ти кажам, иако не сум, мислејќи дека сеуште ти стои опцијата само блогери да коментираат.
добро е што си ја вратил.

макондо рече...

да, да , повеќе поезија, ако може ... :)

asn рече...

Одамна не сум коментирал....

bi рече...

Преубаво!
Одамна не сум прочитала нешто толку убаво по блоговиве :)
И мило ми е да пробам кај тебе нешто без прмногу горчлив вкус.
Туку тамам, како во темно чоколадо.

oksimoron рече...

Да се приклучам и јас кон пофалбите....
Навистина преобава композиција. И литературно, и емотивно, и естетски, и....ма, прекрасна е! :)

Благодарам, ќе има повеќе поезија ако има „среќни“ моменти...
Оти, „еден несреќен човек не може да биде поет“ (Миљковиќ, ако не се лажам).

Данко Илиќ рече...

stvarno ubavo, me pogodi vo centarot na simetrija :)

asn рече...

Ja па сосема обратно го копчам Миљковиќ. Она:
"додека сум несфатен, ќе пеам непопречен..."

Bi рече...

Еј заборавив. Формата на песната што претставува? Цицка? :)

Bi рече...

И уште нешто. Не се сложувам со Миљкович или кој и да е:), баш мислам обратно, дека среќен човек не може да пишува поезија.

oksimoron рече...

Ех...
БИ,Жаре...
не се согласувам со вас.
Шо има врска среќата или несреќата со пишување на поезија?!
Поезија се пишува во специфично, поетично расположение. Треба малку повеќе имагинација, емоционални бранувања, немир во душата и желба сето тоа да се стави на хартија. Поезијата се емоции преточени во зборови. А емоции има секакви. И позитивни и негативни, и тажни и весели, и страствени и летаргични.... ;) :)

Anqa рече...

i couldnt resist this


I don't have to make the choice, I like girls and I like boys
I don't have to make the choice, I like girls and I like boys
I don't have to make the choice, I like girls and I like boys
I don't have to make the choice, I like girls and I like boys
I don't have to make the choice, I like girls and I like boys
I don't have to make the choice, I like girls and I like boys
I don't have to make the choice, I like girls and I like boys
I don't have to make the choice, I like girls and I like boys

I, you, he together, come on, baby let's go
I, you, she together, come on, baby let's go

Whips, crops, canes, whatever, come on, baby let's go
Cuffs, chains, shorts of leather, come on, baby let's go

"Формата на песната што претставува? Цицка? :)"
Фала ти Би - таман кога се уплашив дека ќе останам несфатен.

Анонимен рече...

Enjoyed a lot!
» »

Анонимен рече...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. http://www.prostrate-cancer.info Credit report minor child valium on line History+of+anti+depressants Usb abuy xenical Ezvoice phone answering machine software and Ambien work doesnt pmdd zoloft Msi merchant services inc Vicodin long term effects U-12 soccer provincials 2006 http://www.payperclickadvertising7.info http://www.purchase-xanax-1.info

Мојот список со блогови

>> <<

Text

Archive

Recent Post

Архива на блогот

Footer Widget 1

Footer Widget 3

Blogger Tricks

Blogger Themes

Catwidget4

Букефалистички парадокси: Филип („љубител на коњи“) стана воин без коњ.

Comments

topads

Loading...

Footer Widget 2

Популарни објави

Популарни објави

Popular Posts this month

Popular Posts this week